Rakan-rakan keli

my.ipanelonline

my.ipanelonline
ikuti langkah mudah ini....USD percuma untuk anda

anda suka lubuk ni.

Tuesday, March 8, 2011

Saya sayang laptop saya

haha sapa yang tak sayang laptop kan???
dah banyak bukti dah.......

siap buat baju lagi
dan lagi bukti kukuh...........sampai buat contest!!!!!!!!
tapi yang tak bestnya bila benda yang kita sayang tu pergi dan tak kembali
''selamat tinggal............. pada semuaaaaaaaa...........berpisah kita selamanyaaaaaaaaaaa''
sedih kan????????????takpe ada caranya.....................hahaha



APAKAH F-Tracker?

Di dalam kenderaan, kolej, asrama, rumah mahupun dimana-mana sahaja, komputer riba menjadi sasaran penjenayah pada tahap yang membimbangkan. Di Malaysia kes-kes kecurian komputer riba kerap berlaku dan hampir 97% komputer riba yang hilang tidak dapat ditemui semula.
 
Kerugian Laptop tidak terhad pada kos tetapi juga meliputi kehilangan maklumat penting dan semua data di dalamnya. Data ini mungkin adalah dokumen penting anda, butiran kad kredit, maklumat kewangan atau mungkin dokumen-dokumen tender.
 
Walaupun langkah keselamatan telah dititik beratkan namun kita tidak dapat menduga kecurian juga masih boleh terjadi ke atas diri kita. Ini kerana penjenayah sentiasa mencari peluang untuk melakukan aktiviti mereka.


Di Fulamak Network, kami telah menghasilkan satu perisian yang mampu untuk memantau dan menyelesaikan hampir 80% masalah kecurian ini. Dengan hanya satu perisian bersaiz kecil anda boleh mendapatkan semula komputer riba anda yang hilang atau dicuri dengan bantuan perisian ini. Dengan 'webcam' yang terdapat pada komputer riba anda, perisian ini akan menangkap gambar suspek secara senyap dan jika komputer riba anda disambungkan ke internet, perisian ini akan menghantar gambar suspek ke akaun anda untuk anda kenalpasti suspek atau sertakan gambar suspek semasa membuat laporan polis. Alamat IP juga boleh digunakan untuk mengenalpasti lokasi komputer riba anda.
 
Kami menamakan perisian ini sebagai F-Tracker dan kami menawarkan harga yang sangat menarik. Anda perlu memasang/install F-Tracker ke dalam komputer riba anda sebelum dicuri sebagai langkah keselamatan jika ianya terjadi kepada anda. Daftar segera dan dapatkan F-Tracker SEKARANG!
 
Untuk memiliki F-Tracker kami menyediakan dua pakej mudah dan anda juga akan menerima komisen jualan yang berbeza mengikut pakej.

Bagaimana F-traker berfungsi????

1. laptop yang dah diinstall F-traker  akan automatik mengarahkan webcam untuk mengambil gambar pencuri secara rahsia,ip address,masa,dan tarikh secara automatik dan maklumat nie kita dapat aksess melalui akkaun fulamak sekiranya status laptop dicuri.
2. semua maklumat tersebut akan dihantar dan automatik update bila laptop disambungkan ke internet
3. kita boleh guna laptop atau komputer lain untuk akses akaun fulamak dan mendapatkan segala bukti dan maklumat penting dimana,ngan siapakah laptop kita sekarang........

Bagaimana nak dapat F-traker?
>>Ikuti langkah mudah ni bukan saja dapat F-traker malah anda juga berpeluang menjana pendapatan melaluinya
1. Daftar secara percuma.>>klik di sini untuk daftar<<
2. Semak email untuk pengesahan akaun anda.
3. Buat pengesahan pendaftaran dengan cara klik pada link yang dihantar melalui email.
4. Login ke akaun anda.
5. 'Test Drive' secara percuma untuk 2 hari.
6. Mula membuat promosi dengan hanya menghartar post ke wall anda atau rakan-rakan facebook anda.
7. Buat pengaktifan jika anda yakin anda mampu lakukan.
8. Kini anda telah menyediakan payung sebelum hujan dan menjamin keselamatan laptop anda dam mula menjana pendapatan sampingan.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...