Rakan-rakan keli

my.ipanelonline

my.ipanelonline
ikuti langkah mudah ini....USD percuma untuk anda

anda suka lubuk ni.

Thursday, March 10, 2011

haha.......log in Fb today and some friends post this!!!

The normal boobs ( . )( . ), the silicone boobs ( + )( + ), the perfect boobs (o)(o). Some boobs are cold (^)(^), and some boobs belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large boobs (o Y o), and very small boobs (.)(.), and lastly the asymmetrical boobs (•)(.). We love them all!... Post this message on your wall and............... say N(◉_◉)O to breast cancer !! Save the boobies!!!


kanser payudara merupakan pembunuh nombor satu dalam kalangan wanita di malaysia......
fisrt tengok post ni rasa meluat geram lucu pun ada.......
last2 timbul rasa simpati plak kepada penghidap2 kanser payudara nie........bagi kaum lelaki x lah rasa terancam sangat........walaupun aku lelaki......aku ada mak kakak adik yang berpotensi besar mengidap penyakit yg serious nie.......aku sayang kat dorang suma dan tak lupa kepada semua insan yg bergelar pompuan kat dunia........say no!!!!! to breast cancer!!!!!

3 comments:

cinoi said...

ya saw this on fb!!

Dudu said...

yup..no to breast cancer .. takot Dudu dgr cite2 r pngidap breast cancer .

Haeruddin said...

dudu: banyak2 lah berdoa semoga terhindar darinya......dah baca sal durian belanda tu....baca tau!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...