Rakan-rakan keli

my.ipanelonline

my.ipanelonline
ikuti langkah mudah ini....USD percuma untuk anda

anda suka lubuk ni.

Sunday, March 27, 2011

aku c pedagang belon

memang minat berniaga sejak sekolah rendah lagi coz arwah nenek aku dulu memang seorang penjual kuih.........kita org lah adek beradek yg terpaksa jadi mangsa untuk minat jual kuih hehehe
entry kali nie nak citer pasal penglibatan aku dalam putar memutar bak kata bugisnya ''twist'' belon yang baru jer bermula semenjak karnival PJI yang berlangsung di UITM sabah bebaru nie................
ni serba sedikit memory yang sempat tercapture sepanjang penglibatan aku dalam carer ini......
barangan modal tuk berniaga

nak cover malu punya pasal..........ntah lah rasa cam confiden nak cakap ngan org klu dia x kenal kita.....and muka nie memang x tau malu hahaha
alhandulillah......rezeki2
karnival PJI arie tu X sempat ambik gambar coz sibuk.........anyway kat situ merupakan pintu penglibatan aku dalam arena belon membelon nie hehehe
karnival masmed........shah alam




HTL DPIM Uitm sabah



atas jemputan sebagai alumni DPIM tuk bukak gerai kat HTL(hari terbuka ladang Dpim)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...