Rakan-rakan keli

my.ipanelonline

my.ipanelonline
ikuti langkah mudah ini....USD percuma untuk anda

anda suka lubuk ni.

Tuesday, April 12, 2011

Blog dah kena terjah...........so "kaget" lah aku seketika............

nie dia sang penerjah........http://exactpredictor.blogspot.com

blog nie kepunyaan mis PReDicToR
nie seba sedikit olahan mengenai diri beliau sendiri...yang diolah oleh beliau sendiri
xde ape pn yg mnarik mgnaiku..tp ak sntiasa ingin mnjd org yg sntiasa bsederhana dlm stiap prkara..2 prkara yg pling ak minati..matematik n fotografi.ak berharap suatu hari nt..ak akn jd jurugambar yg brjaya n dlm mse yg same mahir dlm matematik. Tp dlm waktu trdekat nei ak harap ak dpt mlatih diri ak mnjdi guru yg trbaik.

dah tu aku plak nak olah blog dia..........
tahniah saya ucapkan kerana berjaya menjayakan segmen ini dan beliau sendiri telah mengaku yang segment ini merupakan ole2 kepada followernya dikala dia kehabisan idea nak post entry...........
blog nie ringkas..........tapi hiduppppppp
sebab apa????sebagai seorang yang boleh dikatakan sedikit terer lah dalam bab2 falsafah nie......merujuk kepada tajuknya saja dah menunjukkan dia hidup.......so itu sajalah hujah terkuat saya yang menyatakan blog nie hidup........sekian..........heheheh
dan ini snap untuk membuktikan blog aku dah kena terjah.........
tq lah bebanyak mis predator............ehhhhhhhhhhh predictor..........kerna membuat blog ku ini glamor untuk seketika.........harap maaf jika  tekasar bahasa hehehehe




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...